Hobo معتقد است که مکان مقالات شما باید در کل وبلاگ شما باشد تا ترافیک و پیوندها را جذب کند و شهرت خود را به عنوان یک مرجع ایجاد کند. اولین مکان برای مقالات شما وبلاگ شما است، بعد، این است که این مقاله از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد. همه چیز درباره – تجربه و رضایت کاربر است. اعتماد دامنه – یا قدرت کسب و کار آنلاین، از طریق تجربه – بر اساس عواملی است که در زیر شرح داده شده است. افراد مبتلا به ناتوانی های شناختی و یادگیری سطوح مختلفی از مشکل را در مسیریابی یا برنامه های راه یابی تجربه می کنند. قبل از استفاده از GPS، آنها ممکن است مسیر را مطالعه کنند تا بدانند تقریباً چه کاری انجام می دهند و می توانند جهت های GPS را با زمینه خود، با استفاده از GPS برای نشانه ها، تقویت کنند. به عنوان مثال، باید بدانید که همیشه باید آدرس وب خود را وارد کنید – اما همچنین باید یک برچسب 'nofollow' را روی هر پیوندی قرار دهید. بازی در حال حاضر برای دریافت لینک های با کیفیت بالا است که رقابت شما نمی تواند دریافت کند (با قلاب یا کلاهبردار، شما نمی خواهید در حال انجام آن گرفتار شوید). به سادگی، از سایت های دارای لینک و صفحات دارای لینک، لینک دریافت کنید!
بخشی از استراتژی استفاده از توییتر یا فیسبوک برای دریافت محتوای جدید به صورت INDEXED است (بینگ ظاهراً پیوندهای صفحههای طرفداران FB را دنبال میکند) اما انتظار نداشته باشید محتوای قدیمی به دلیل توییتها رتبهبندی بهتری داشته باشد – نه در حال حاضر، در Google، در کمترین. این دلیل اصلی این است که چرا صفحات خاصی بدون (بسیار) لینک های ورودی در صدر گوگل قرار می گیرند و گاهی اوقات سر و صدای زیادی از فعالیت های اجتماعی دارند و از این رو می بینیم که مقالات دیوانه وار در مورد رسانه های اجتماعی تأثیر بیشتری نسبت به پیوندها بر رتبه بندی دارند. تصور کنید میتوانید مشاهده کنید Googlebot پیوندهای شما را همانطور که آنها را توسط سایتهای عنکبوتی در زمان واقعی پیدا میکند ضبط میکند.
آنها را رد کنید، آنها را حذف کنید.
در دسترس بودن سایت شما – اگر گوگل برای چند روز نتواند سایت شما را پیدا کند – رتبه هایی را از دست خواهید داد که در برخی موارد بازیابی آنها مدتی طول می کشد (سایت های کوچکتر). هاب / محله هر طاقچه دارای یک مرکز معتبر است، یک شبکه داخلی از سایت ها که هر سایت دیگری در طاقچه به آن پیوند می دهد. توصیه می شود این روزها از سایت های ارسال مقاله خودداری کنید. لینک های با کیفیت پایین این روزها برای اکثر مشاغل کوچک یک استراتژی پیوند قابل دفاع نیستند. سئوی با کیفیت پایین: اگر گوگل دلیلی برای قرار دادن شما در سطل گناه داشته باشد، آن را انجام خواهد داد. گوگل مطمئناً تعداد زیادی ارزیابی کننده کیفیت دستی دارد. خوب، اگر به سادگی فکر می کنید که همه چیز مربوط به پیوندهای HTML است، اعتماد توسط گوگل با تعداد و کیفیت لینک های آن سایت/صفحه وب محاسبه می شود. اما کسب و حفظ اعتماد دامنه در حال حاضر برای کسب و کارهای واقعی که می خواهند با استفاده از یک برنامه محتوای با کیفیت در فهرست های طبیعی رتبه بندی شوند، مهم است. همین حالا برو بیرون. آنها را رد کنید، آنها را حذف کنید. کیفیت پایین دیگر قابل دفاع نیست و شما را به دردسر میاندازد، اکنون که گوگل دستورالعملهای خود را کنترل میکند.
Digital Currency Tutorial
شما فقط نمی دانید آن مقاله به کجا ختم می شود، یا در چند سایت بی کیفیت. "من مراقب هستم که هرگز دروغ نگویم، در عوض با کلیاتی مانند "من برای کار آمدم اینجا" یا "تو هرگز نمیدانی زندگی تو را به کجا خواهد برد" عقب نشینی میکنم و هیچ کس بیشتر از این حرف نمیزند. با این حال، اینجا چه خبر است؟ همانطور که سپ هربرگر – مربی افسانه ای ملی که آلمان غربی را در فینال جام جهانی 1954 به پیروزی رساند – یک بار گفت: "توپ گرد است، بازی نود دقیقه طول می کشد و همه چیز فقط تئوری است." بنابراین هنوز همه چیز برای بازی وجود دارد. برای پرداخت های اروپایی. اما به نظر نمی رسد که شواهد واقعی زیادی در مورد این موضوع در عمودهای رقابتی وجود داشته باشد، بنابراین پیوندهای سنتی همچنان به شدت بر روی حداقل توسط Google تکیه می کنند – و اگر انتخابی دارید باید به چه مواردی اعتماد کنید. امروز بین 100 توییت و یک پیوند در یک وب سایت واقعی انتخاب کنید – هر بار پیوندها را از وب سایت های واقعی یا پست های وبلاگ بگیرید. درست.
Digital Currency Channel
رضایت کاربر – مدت زمانی که افراد در سایت شما اقامت می کنند و میزان موفقیت بازدیدکنندگان شما (مثلاً آیا به Google کمک کردید مشتری خود را راضی کند؟ آیا آنها برای مدت طولانی در سایت شما ماندند و برای حمل کردن برنمی گردند. همین جستجو را انجام دهید؟) و فقط بازدیدکنندگان از Google نیستند – اگر می خواهید صفحه ای رتبه بندی شود – بهتر است کنجکاوی یک بازبین تیم هرزنامه وب گوگل یا یک ارزیابی کننده کیفیت انسانی را نیز برآورده کند. شهرت دامنه: اصطلاحات همیشه در حال به روز شدن هستند – اما این در مورد میزان اعتماد گوگل به سایت شما است. سیستم طبقه بندی گوگل: اینکه گوگل چگونه سایت شما را طبقه بندی می کند – یا بهتر است بگوییم هدف شما، تاثیر زیادی بر رتبه بندی شما خواهد داشت. اگر مایلید بازی طولانی گوگل را انجام دهید (که آسان نیست)، هنوز فرصتهای زیادی وجود دارد، فهرستهای ارگانیک فراوانی که باید پر شوند – حتی اگر تحت تعدادی تبلیغات باشند که الگوریتم سنگین Google در آنها خفه میشود.. با این حال، فرمتهای ممیز شناور ممیز ثابت و اعشاری هنوز مهم هستند و همچنان در محاسبات مالی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند، جایی که خطاهای جزئی تبدیل و گرد کردن کسری که در قالبهای ممیز شناور باینری ذاتی هستند قابل تحمل نیستند.
A – Z از Digital Currency
نسخه سری F در سال 2011 معرفی شد، در حالی که نسخه قبلی آن به مدت بیست سال در گردش بود، بنابراین برخی از بررسی ها برای پس گرفتن اسکناس 50 پوندی به عنوان راهی برای مبارزه با فرار مالیاتی و این واقعیت وجود داشت که معاملات نقدی با چنین ارزش بالایی انجام می شد. توجه داشته باشید به طور فزاینده ای نادر می شوند. گوگل مقالات عمیق را در فهرست های ارگانیک می خواهد – حتی کد جدیدی برای "مقالات عمیق" نیز وجود دارد. گوگل یک ویدیوی بسیار جامع در مورد تبلیغات نیز منتشر کرد (در بالا). فکر نمی کنم گوگل در آستانه دور انداختن چند میلیارد یک چهارم تعداد لینک برای رتبه بندی توییت ها در بالای لینک ها است. همیشه ایده خوبی است که استراتژی های خود را تغییر دهید، بنابراین در صورت کاهش ارزش یک استراتژی، مستعد تغییرات گسترده الگوریتم رتبه بندی نباشید. دریافت پیوند از این سایتها باید در هر کمپین ایده خوبی باشد، زیرا این سایتها، که گوگل از قبل به آنها اعتماد دارد و به آنها رتبهبندی میکند، بخشی از این «اعتماد» را که گوگل محاسبه میکند، منتقل میکنند. البته این ایده که مردم بهترین سایت ها را انتخاب می کنند، به جای شمارش لینک ها به روش سنتی، یک موقعیت آموزش ارز دیجیتال ایده آل است. پاسخ مطمئن این است، بله، شما باید در سایت های اجتماعی باشید – و باید سایت خود را در این سایت ها ذکر کنید، صرف نظر از اینکه موتورهای جستجو دقیقاً در کجای لینک های اجتماعی قرار دارند – زیرا آنها فقط در تعیین لینک ها بهتر می شوند. جهت اعتماد.
وقتی روابط عمومی گوگل باعث میشود مردم حتی از پیوند دادن به سایتهای معتبر واهمه داشته باشند، این کار آسانی نیست، از ترس اینکه دستکاری به نظر برسند. اگر قصد شما این است که نقطه پایانی توقف ترافیک باشید – کسب درآمد از ترافیک رایگان گوگل – و در ازای آن کم ارائه دهید – پس گوگل دوست شما نیست. بهترین توصیه این است که اگر قصد دارید از این زاویه به آن بپردازید این است که استراتژی پیوند خود را تغییر دهید. در حالی که آن را با هم مخلوط میکنید، مهندسی معکوس کار سختتان را برای دیگران سختتر میکنید و در موتورهای جستجو «نویز» ایجاد میکنید، اما بسیار مراقب باشید – از پیوندهای غیرطبیعی خودداری کنید – و میتوانید از کپی کردن شما توسط دیگران جلوگیری کنید. در وهله اول چیزی اصیل یا با ارزش را ارائه می دهد. سرعت صفحات وب شما: Hobo معتقد است که امروزه این موضوع مهمتر از معرفی اولیه است.