آهنگ تبلیغاتی نتفلیکس برای گرفتن زمان

نتفلیکس اخیراً اولین برنامه استریم پشتیبانی شده با تبلیغات خود را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای گسترش پایگاه مشترکین خود راه اندازی کرده است.


عکس:

میشل ابرکرومبی / وال استریت ژورنال

ایده Netflix NFLX 3.39٪

با تبلیغات مشخص است که مدتی طول می کشد تا با آن سازگار شوید.

این شرکت به طور رسمی اولین برنامه پخش تبلیغاتی خود را در 3 نوامبر راه‌اندازی کرد. نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که مشترکین دقیقاً آن را قطع نمی‌کنند. شرکت تجزیه و تحلیل اشتراک Antenna به وال استریت ژورنال گفت، تنها 9 درصد از مشترکینی که در ماه نوامبر برای نتفلیکس ثبت نام کردند، گزینه پشتیبانی از تبلیغات را انتخاب کردند. این میزان کمتر از 15 درصد از مشترکین جدید HBO Max است که طبق داده های آنتن، ردیف تبلیغاتی آن سرویس را در ماه ژوئن سال گذشته انتخاب کردند.

این داده‌ها چند روز پس از آن منتشر می‌شود که نشریه تجارت آنلاین Digiday گزارش داد که نتفلیکس از ضمانت‌های بیننده برای ردیف تبلیغاتی کوتاه می‌آید – بنابراین به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد برای تبلیغاتی که هنوز اجرا نشده‌اند پول پس بگیرند.

در این گزارش به پنج مدیر آژانس تبلیغاتی اشاره کرد که نامشان فاش نشد و افزودند که همه تبلیغ‌کنندگان تصمیم به پس گرفتن پول خود نکرده‌اند. طبق این مقاله، کسانی که کمپین هایشان با فصل خرید پایانی سال و فصل خرید تعطیلات مرتبط بود، بودند و قبل از پایان سال، پول را دوباره تخصیص می دادند.

با این حال، یک ماه زمان کافی برای قضاوت در مورد اثربخشی کسب‌وکاری که نتفلیکس در طول 25 سال فعالیت خود با دقت از آن اجتناب کرده است، کافی نیست. بسیاری از بینندگان ممکن است هنوز حتی از وجود آن بی اطلاع باشند. اندرو اورکویتز از Jefferies هفته گذشته در گزارشی گفت که نتفلیکس از زمان راه اندازی در ماه گذشته به سختی سطح تبلیغات خود را ارتقا داده است و احتمالاً منتظر راه اندازی گزینه اشتراک گذاری حساب جدید در اوایل سال آینده است. بن سوینبرن از مورگان استنلی در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد، گفت: این رده تبلیغاتی جدید به نتفلیکس کمک می‌کند «در طول زمان با این امکان را به شرکت می‌دهد تا از افزایش قیمت‌ها که اخیراً منجر به افزایش قیمت‌ها شده است، کم کند.»

در گزارشی که روز سه‌شنبه، شرکت تحقیقات بازار Ampere Analysis منتشر کرد، گفت که سطوح تخفیف‌دار تبلیغاتی به همه استریمرها کمک می‌کند تا ریزش را کاهش دهند، زیرا کسانی که ترک می‌کنند «عمدتاً در جمعیت‌های جوان‌تر و کم‌درآمد هستند که نسبت به قیمت‌گذاری و ارائه محتوا حساس‌تر هستند». به‌عنوان یکی از گران‌ترین گزینه‌های پخش جریانی در بازار، نتفلیکس حق دارد راه‌های جدیدی برای در جریان نگه داشتن بینندگان پیدا کند.

به دن گالاگر در [email protected] بنویسید

اصلاحات و تقویت
برنامه تبلیغاتی نتفلیکس 9 درصد از ثبت نام های جدید این شرکت در ماه نوامبر را به خود اختصاص داده است. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که این طرح 10٪ از ثبت نام های جدید را به خود اختصاص داده است. (تصحیح در 20 دسامبر)

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

در نسخه چاپی 21 دسامبر 2022 به عنوان “سطح پشتیبانی شده تبلیغاتی نتفلیکس برای وقت گذاشتن برای جلب توجه” ظاهر شد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم