او تصمیم گرفت تا آن را تغییر دهد و با به روز کردن تفکر هیئت مدیره شروع کرد.
خانم گلد گفت: “نگرش آنها این بود که “زنان به رابطه جنسی علاقه ای ندارند.” او ثابت کرد که آنها اشتباه می کنند، لباس های زیر زنانه، لباس شنا، اسباب بازی های جنسی و اقلام جدید را برای زنان بازاریابی می کرد، زنانی که متوجه شد مشتاق آنها بودند. طبق گزارش های خبری آن دوره، تا سال 1995 آن سامرز سالانه 300000 ویبراتور می فروخت. او در مصاحبهها گفت که در سالهای بعد، این رقم به میلیونها نفر رسید.
همانطور که او در مصاحبه سال 1995 بیان کرد، “این چیزهای زیادی برای آنچه زنان می خواهند می گوید.”
یکی از بزرگترین ابتکارات او که در سال 1982 معرفی شد، مهمانی Ann Summers بود، شبیه به مهمانی Tupperware، که در آن یک میزبان محصولات آشپزخانه را در خانه خود میفروشد، با این تفاوت که محصولاتی که در یک مهمانی Ann Summers فروخته میشد، مربوط به جنسیت بود. او گفت که وقتی به یک مهمانی پیپا دی دعوت شد، یک شرکت بریتانیایی که در آن لباس توسط میزبانان مهمانی فروخته میشد، این ایده را دریافت کرد. وقتی سایر مهمانان فهمیدند که او در آن سامرز کار میکند، صحبتها به شکلی پرحاشیه و جشن گرفته شد. خانم گلد متوجه شد که این فرمت عالی برای فروش محصولات سکسی است.
به زودی صدها مهمانی آن سامرز در هفته برگزار می شد، سپس هزاران مهمانی. این شرکت همچنین شبکه فروشگاه های خود را ایجاد کرد. اکنون تعداد زیادی از آنها در بریتانیا و فراتر از آن وجود دارد. در سال 1987 خانم گلد مدیر اجرایی شد.
بسیاری از مقالات روزنامههای بیشماری درباره او در بریتانیا در طول دههها به این واقعیت اشاره میکنند که او بهطور چشمگیری جذاب بود، که به خوبی با تصویری که شرکت میخواست ایجاد کند، مطابقت داشت.
دیلی تلگراف در سال 2002 در توضیحی معمولی نوشت: «با لباسی بینقص در دامن گلدار ابریشمی، ست دوقلوی نخی و صندلهای بنددار که به اندازه چکمههای چرمی لاکی که زنجیره آن سامرز میفروشد ناراحت کننده به نظر میرسد.» یک اینچ از زندگی او.»