بهترین و بدترین فرودگاه های سال

سان فرانسیسکو—فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو مطمئناً تلاش زیادی می کند تا مسافران را فراموش کند که در فرودگاه هستند.

این مکان به طرز عجیبی ساکت است، حتی در ساعات شلوغی، به دلیل محدودیت های شدید در مورد اعلامیه های سربار در مورد موارد گم شده، تغییر دروازه و گروه های سوار شدن. تابلوها از مسافران می خواهند که هنگام عبور از ترمینال و انتظار پرواز از هدفون استفاده کنند.

مسافران می‌توانند به اتاق‌های یوگا، موزه، نمایشگاه‌های هنری و پاسگاه‌های رستوران‌های محلی مانند Bun Mee و Boudin Bakery بروند یا گهگاهی موسیقی زنده تماشا کنند. ایستگاه‌های جدید پر کردن آب بدون لمس دارای تنظیمات دمای گرم، سرد و اتاق هستند و ممکن است به زودی سلتزر رایگان ارائه دهند.

وقتی پروازها با تأخیر مواجه می‌شوند، راحتی کمی ایجاد می‌کند – با توجه به این مشکل مزمن مه امضای شهر– اما زمانی که همه چیز خوب پیش می رود، بهترین تجربه فرودگاهی عالی است. و از زمانی که سفر در سال 2021 شروع به کار کرد، همه چیز به طور غیرمعمولی خوب پیش می رود. این فرودگاه با وجود مشکلات عمده سفر در شهرهای دیگر، نرخ به موقع بیش از 80 درصد را اجرا می کند که 10 امتیاز بالاتر از سطوح قبل از همه گیری است.

فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو در سال جاری به‌عنوان بهترین فرودگاه بزرگ WSJ انتخاب شد، تا حدی به لطف ارتقای ۲.۵ میلیارد دلاری ترمینال ۱ هاروی میلک. تصویر: ادل مورگان

پروازهای قابل اطمینان تر و امکانات رفاهی درجه یک، فرودگاه را به رتبه اول در اولین رتبه بندی شلوغ ترین فرودگاه های کشور از سال 2019 توسط وال استریت ژورنال رساند. آتلانتا و مینیاپولیس سه رتبه اول را پر کردند.

هرکدام در دوران تحول در صنعت مسافرت برجسته هستند زیرا سرکوب مسافران، همراه با کمبود نیروی کار و هواپیما، ناامیدی‌های آشنای سفر مانند صف‌های امنیتی طولانی، لغو پروازها و بلیط‌های هواپیمایی گران‌قیمت را به ارمغان می‌آورد.

گزارش کارت فرودگاهی امسال 50 فرودگاه بزرگ ایالات متحده را بر اساس 19 عامل از عملکرد به موقع و انتظارات امنیتی تا امتیاز رضایت مشتری JD Power و قیمت بلیط رتبه بندی می کند. قابلیت اطمینان بیشترین اهمیت را برای مسافران دارد و بیشترین وزن را در رتبه بندی ما دارد. فرودگاه‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: 20 فرودگاه بزرگ، از نظر تعداد مسافر، و 30 فرودگاه بعدی، که به عنوان متوسط ​​طبقه‌بندی می‌شوند.

فرودگاه بین‌المللی ساکرامنتو، تنها در 100 مایلی شمال شرقی SFO و رقیب برخی از پروازهای کالیفرنیای شمالی، در میان فرودگاه‌های متوسط ​​و بالاترین امتیاز را در مجموع کسب کرد. مدیر فرودگاه، سیندی نیکول، که قبلا در سانفرانسیسکو بین المللی کار می کرد، امتیاز بالای ساکرامنتو را به آب و هوای خوب، فضای باند زیاد و خدمات به مشتریان نسبت می دهد. او می‌گوید که مناظر فرودگاه حتی برای راهنمایی مسافران نیز حضور پیدا می‌کنند و از مسافران تعریف می‌کنند.

فرودگاه‌های سن دیگو و سن خوزه در بین فرودگاه‌های متوسط ​​رتبه‌های 2 و 3 را به خود اختصاص دادند که باعث ایجاد تریفکتای کالیفرنیا شد.

بدترین عملکرد در کلاس های بزرگ و متوسط ​​به ترتیب فرودگاه نیوآرک و لاگواردیا بودند. هر دوی آنها دچار تاخیر پرواز و سایر مسائل هستند، اما برنامه های بزرگی برای رفع آنها دارند. تغییرات فیزیکی LaGuardia در حال حاضر به خوبی در حال انجام است و اگر مدتی باشد، مکان را نمی شناسید. و ترمینال A جدید نیوآرک در اوایل دسامبر اولین نمایش خود را انجام می دهد.

باجه‌های ورود به ترمینال 2 در SFO.
ایست های بازرسی امنیتی متعدد SFO گلوگاه های ایجاد شده در فرودگاه ها را با غربالگری متمرکز از بین می برد.

ایست های بازرسی امنیتی متعدد SFO گلوگاه های ایجاد شده در فرودگاه ها را با غربالگری متمرکز از بین می برد.

در مورد پیچیدگی سفرهای هوایی چیزهای زیادی می گوید که فرودگاه هایی که در بالا یا پایین رتبه بندی ما قرار دارند در هر زمینه ای درخشش یا بوی بدی نداشتند. سانفرانسیسکو و مینیاپولیس بالاترین قیمت بلیط داخلی را در این کشور داشتند. واشنگتن دالس، شارلوت، NC و سالت لیک سیتی در صدر فهرست قرار گرفتند. فرودگاه های فلوریدا که در مجموع به دلیل شلوغی فضای هوایی عملکرد ضعیفی داشتند، به دلیل رقابت شدید از سوی شرکت های هواپیمایی اقتصادی مانند Spirit Airlines، پایین ترین قیمت بلیط را داشتند. شرکت

همچنین فراموش نکنیم که این صنعت در بسیاری از معیارها بر اساس منحنی درجه بندی می شود: نرخ به موقع 80 درصد همچنان به این معنی است که 20 درصد پروازها با تأخیر انجام شده اند. و تعریف دولت ایالات متحده از پرواز به موقع – پروازهایی که کمتر از 15 دقیقه تاخیر دارند – ساعت سازان سوئیسی را به لرزه در می آورد.

رتبه برتر سانفرانسیسکو مطمئناً برای مسافرانی که در طول سال‌ها در آنجا مه‌آلود بوده‌اند، سرسخت‌کننده خواهد بود.

اما برای شان سوالین که سانفرانسیسکو را فقط در روزهای وقت شناسش می شناسد کاملاً منطقی است. این مدیر 49 ساله املاک و مستغلات شرکتی در طول همه گیری همه گیر از ساحل شرقی به شهر نقل مکان کرد و فقط نظرات مثبتی داشت. او به طور هفتگی سفر می کند و تنها تاخیرهای جزئی و یک کنسلی پرواز داشته است که دومی به دلیل خونریزی از بینی خلبان بوده است.

فرودگاه نیوآرک، بالاتر، در رتبه‌بندی فرودگاه‌های بزرگ مجله 20 ام را کسب کرد.


عکس:

جینا مون/ گتی ایماژ

او می‌داند که فرودگاه به راحتی از پارکینگ و امنیت عبور می‌کند، و عاشق پست‌های بازرسی امنیتی متعدد است که گلوگاه‌هایی را که در فرودگاه‌ها با غربالگری متمرکز ایجاد می‌شوند از بین می‌برند.

آقای سوالین، که فرودگاه های قبلی وی فیلادلفیا و رالی-دورهام، NC بود، می گوید: «این یک رویا است.

ایوار ساترو، مدیر فرودگاه سانفرانسیسکو، که نزدیک به 30 سال در آنجا کار کرده و 6 سال گذشته این فرودگاه را اداره می‌کند، می‌گوید که فرودگاه تنظیماتی را برای کاهش تاخیرها و لغو پروازها انجام داده است. این موارد شامل اتخاذ روش‌های فرود اخیر اداره هوانوردی فدرال است که امکان استفاده از هر دو باند فرودگاه موازی را در دید کم و سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری در فناوری جدید فرود GPS را فراهم می‌کند.

فرودگاه می‌گوید هنگامی که هوای بد یک روز در اوایل نوامبر رخ داد، فرودگاه به لطف فناوری جدید GPS، 37 پرواز را در ساعت انجام می‌داد. در یک روز معمولی 60 ساعت در ساعت کار می کند.

داگ یاکل، سخنگوی فرودگاه که قبل از پیوستن به فرودگاه در سال 2010 در عملیات‌های شرکت ویرجین آمریکا و شرکت هواپیمایی یونایتد کار می‌کرد، می‌گوید: «پنج سال پیش این میزان به 25 پرواز در ساعت می‌رسید.

آقای ساترو می‌گوید که این سیستم‌ها و سایر پیشرفت‌ها، از جمله دروازه‌های اضافی، به مدیریت عملیات در زمان بازگشت کامل تجارت به فرودگاه کمک می‌کنند، که او انتظار دارد در دو سال آینده. قبل از همه‌گیری، فرودگاه برای جابه‌جایی 72 میلیون مسافر از 58 میلیون مسافر در آن زمان سرمایه‌گذاری می‌کرد. امسال حدود 40 میلیون مسافر تردد خواهند کرد.

آقای ساترو گفت که از عملکرد روان در ساعات شلوغ صبحگاهی، زمانی که ترافیک ممکن است مانند قبل از همه گیری همه گیر شلوغ باشد، تشویق شده است.

اینکه آیا سانفرانسیسکو می تواند تاج خود را حفظ کند یا نه جای سوال دارد. پیشرفت‌های فرودگاهی در فرودگاهی که دارای هزینه‌های بزرگ است ادامه خواهد یافت، اما آمار به موقع ممکن است پایدار نباشد.

این به این دلیل است که پیشرفت بزرگ در قابلیت اطمینان نه با جادوی فرودگاه، بلکه به دلیل یک خماری همه‌گیر ایجاد شده است.

طرفداران SFO پیمایش فرودگاه را آسان می دانند، از پارکینگ تا امنیت.
SFO اقدامات مختلفی را برای بهبود عملکرد به موقع انجام داده است.

طرفداران SFO پیمایش فرودگاه را آسان می دانند، از پارکینگ تا امنیت.

تعداد پروازها و مسافران در SFO، جایی که یونایتد یک مرکز دارد، برخلاف اکثر فرودگاه‌های اصلی، همچنان نسبت به سال 2019 به شدت کاهش یافته است. بر اساس آمار فرودگاه، هر دو معیار برای سال منتهی به اوت بیش از 25 درصد کاهش داشته اند. اسکات کربی، مدیر اجرایی یونایتد، آن را بازار مسافرتی هوایی با کمترین بهبودی در کشور می‌داند.

او بهبود آهسته سفر در سانفرانسیسکو را ناشی از شرکت‌های فناوری منطقه می‌داند که با توجه به سفت‌کردن کمربند اخیر و ادامه محدودیت‌های کووید در بازارهای کلیدی آسیا، به‌ویژه چین، سفرهای تجاری را به سطح قبل از همه‌گیری بازنگردانده‌اند و احتمالاً به این زودی‌ها هم نخواهند شد. هنگ کنگ، دومین بازار بزرگ بین المللی فرودگاه پس از لندن قبل از همه گیری، به تازگی بازگشایی شده است. Cathay Pacific اخیراً خدمات خود را از سر گرفته است اما با کسری از پروازهای معمول خود. کانتاس،

ایر چین و چاینا ایسترن هنوز برنگردند.

پروازهای کمتر به معنای شلوغی کمتر است، به علاوه یک بالشتک در هنگام بروز مشکلات آب و هوایی یا مشکلات دیگر. آقای کربی می گوید به جای تاخیرهای آب و هوایی که از نیمه شب گذشته است، خطوط هوایی می توانند سریعتر به عقب برسند.

او در اوایل این ماه از سانفرانسیسکو بازدید کرد و گفت که کارمندان آنجا از عملکرد این ایرلاین گیج بودند و امیدوارند که این روند ادامه پیدا کند.

ایوار ساترو، مدیر فرودگاه سانفرانسیسکو می‌گوید که فرودگاه تنظیماتی را برای کاهش تأخیرها و لغو پروازها انجام داده است.

“همه چیز درباره [the airport] احساس متفاوتی دارد،» او می گوید.

آقای کربی می‌گوید درسی که از نمایش قوی سانفرانسیسکو گرفته می‌شود این است که یک فرودگاه زمانی می‌درخشد که تعداد معقولی پرواز را نسبت به ظرفیت خود انجام دهد.

او می‌گوید: «وقتی به آنها کارت داده شد تا بتوانند برنده شوند، برنده شدند.

او می‌گوید وقتی پروازها بیش از حد برنامه‌ریزی می‌شوند، “تجربه بدی برای مشتریان تضمین شده است.” نمایشگاه A، نیوآرک، جایی که یونایتد نیز یک مرکز دارد. آقای کربی FAA را برای اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه نیوجرسی تحت فشار قرار داده است و در تابستان برای کاهش ازدحام، پروازها را کاهش داده است.

مقامات فرودگاه نیوآرک می گویند که تعداد پروازها به FAA بستگی دارد و فرودگاه تنها می تواند تمام تلاش خود را برای حمایت از عملیات انجام دهد. FAA می‌گوید در نیوآرک اختیار اجرایی ندارد و تقاضا برای زمان‌بندی برخاست و فرود در نیوآرک از طریق همکاری داوطلبانه و تنظیم برنامه‌های مورد توافق خطوط هوایی و FAA مدیریت می‌شود.

– هری کار، رابین کوانگ و آلیسون پوهل در این مقاله مشارکت داشت.

اسکات کربی، مدیرعامل یونایتد ایرلاینز، با سانفرانسیسکو، جایی که ایرلاین دارای یک مرکز است، می‌گوید، بازار مسافرتی هوایی که کمترین بازیابی را دارد در کشور است.

بنویسید داون گیلبرتسون در [email protected]

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

Discover the Thrill of شرط بندی انفجار and Win Big!
بازی انفجار: زندگی خود را به گشت و گذار موفقیت آنلاین ببرید
دفتر کار درسی: ابزاری کارآمد برای یادگیری و مطالعه
Welcome to the World of House for Sale Canada: Your Gateway to Dream Home Ownership
Welcome to Real Estate Canada: Exploring the Opportunities and Challenges
Welcome to the World of Houses for Sale in Canada
تماس با ما